Sunday, July 26, 2009

Tahniah dan teruskan usaha!!



Ketika melayari eduwebtv.com iaitu webtv rasmi Kementerian Pelajaran Malaysia, cikgu tersentak kerana melihat pelajar sekolah kita, SMK Alor Pongsu dari kelas 2A5, Abdul Aziz bin Omar ditemuramah dalam satu program kesihatan negeri pulau pinang. Tambah membanggakan, Abdul Aziz juga merupakan pengawas pusat sumber smkap. Diharap dapat terus mengharumkan nama sekolah dan mengimbangkan kedua - dua belah sisi, akademik dan kokurikulum.

Dibawah ini cikgu masukkan video yang telah diedit dan hanya klik pada butang play untuk mainkan video.


3 comments:

  1. subhanallah,,,mahasuci Allah,,, terima kasih kepada guu-guru smk Along pongsu yang telah mengajar saya sehingga ketahap ini,,terutama cikgu Mohammad Rosman yang merupakan guru dan saya mengangap beliau sebagai abang saya sendiri, beliau menjadi pemangkin semangat saya saat saya jatuh ketika dahulu, dan kerana beliaulah saya saya sampai ketahap yang lebih jauh begini, tidak lupa juga kepada cikgu Arsalan Shah yang telah banyak mengajar saya dalam bidang hoki dan menjadi goalkeeper hoki di upsi pula sekarang ini, dan juga guru-guru yang telah banyak menabur jasa tanpa mengharap balasan.. semoga guru-guru saya sihat selalu. bnyak kenangan manis dan pahit telah sya lalui di Smk Alonr Pongsu. kerana kenangan itulah mengajar sya untuk menjadi manusia yang berguna. :-)

    ReplyDelete